Gå til innhold
Arkivverket

[#57870] Hans Abraham Hansen


Gjest Kristine Marie Olsen Frostad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristine Marie Olsen Frostad

Jeg leter etter:Hans Abraham Hansen fra Skien (Solum, tror jeg). Når ble han født? døpt? konfirmert? gift? død?Det eneste jeg vet er at han; i 1911 fikk han en sønn, og i 1917 fikk han en datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Marie Olsen Frostad

Kanskje!? Eneste er at når han står oppført på far til sine to barn, står han som tømmermester. Men han kan jo vært tømmmermester og lærer!?Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Marie Olsen Frostad

Tyder på at det er han jeg leter etter. Jeg er helt ny på dette, så trenger litt tid på å forstå alt. På den siste linken var det bla mange enkle bokstaver som tydeligvis er forkortelser. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Marie Olsen Frostad

Skal se om jeg finner de der du har funnet ting til meg. Har kun funnet de i scannede kirkebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Da kan det ikke være den Hans Abraham på tellingen,datteren på tellingen er født i 1898,og denne mannen er født i 1888. Litt ung til å bli pappa,da!Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Marie Olsen Frostad

Carsten! Takk! Det er han jeg leter etter. Må si dette er en vanskelig jobb, så å få slik hjelp er helt supert! Nå er det bare å jakte videre på hva som skjedde med han videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.