Gå til innhold
Arkivverket

[#57889] Er der noen som makter å tyde dette for meg?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Er der noen som har muligheter til å tyde for meg dette? Øverst på høyre side så lurer jeg på om der ikke står Karen Andersdatter og at far er Anders Hagen?Kan noen hjelpe meg med å bekrefte dette? LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for det, Tove! Men jeg er ikke sikker på om jeg helt forstår hva du mener? For det er jo Karen Andersdatter som blir gift med Ellev Hansen Sande.mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Det er nok lagt inn feil lenke i innlegg 1! Den lenken som står der, er til fødte barn, og foreldrene øverst til høyre er de samme som Tove har funnet.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Vielsen gjelder Ellev Hansen Sande med Karen Andersdatter den 25.5.1851 i Lurøy. Ellev f. i 1822 og Karen i1817?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk for det Eva Helene Erntsen!Du har helt rett i at det er bare forloverne som er med her, men når har jeg funnet ut at foreldrene må være Anders Iversen (1789) og Johanne Isaksdatter (1790). Anders f. i Rødøy, men Johanne er jeg usikker på hvor hun kom fra.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.