Gå til innhold
Arkivverket

[#57895] Ole Andersen og Henrikke Paulsdtr. på Tjøtta


Gjest kjell lund
 Del

Recommended Posts

Gjest kjell lund

- får Peder Christian 1843 men han er uægte - de to er ikke gift. HUN fra Mosøen - HAN fra Kr. sund. Vet noen noe om noen av dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Jeg ser et skifte 1860 etter Henrikka Paulsdtr. Kilvar Tjøtta: Hun er ugift d. 7/10 1860 og etterlater sønnen Peder Christian Olsen 17 aar paa Nes i Vega, uekte født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Jeg ser at Henrikke ble begravet i Vega. Paa Vega ser jeg: f. 1817 Hendricha Sebina, dtr. av Povel Christensen og Bergitta Erichsdtr. Holand Vega. Da har vi 2 skifter: Paul Kristensen Holand Vega 1869, Magli Mentsdtr. ektefelle, Johan Paulsen Sonn Buroya, Henrikka Paulsdtr. dod dtr., hennes sonn Peder Olsen, Kirsten Paulsdtr. gift Hans Danielsen Holand, Johanna Paulsdtr. gift Nikolai Hysvaehr, Vilhelmine Paulsdtr. gift Anders Iversen Kolstad, Kirsten Paulsdtr. enke var gm Kirstian Didriksen Holand. Skifte 1828 etter Kiersten Bergitta Eriksdtr. Holand: Povel Christensen ektefelle, Johan Povelsen 3, Hendricha Povelsdtr. 10, Johanna Povelsdtr. 9, Welhelmina Povelsdtr. 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Paul Juul f. 1795, sonn av Christen Julsen og Seborg Larsdtr. Kolstad Vega. Kirsten f. 1798, dtr. av Erich Pedersen og Anna Svendsdtr. Holand Vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.