Gå til innhold
Arkivverket

[#57938] Fullstendig 'off-topic' - Nett-TV, nokon som er kyndige brukarar der?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Sidan NRK held helg i dag, får eg ikkje hjelp av kundeservice, så eg spør her - redaktøren fjernar det gjerne ikkje før eg har fått den hjelpa eg treng -Trøtt som eg var etter ein lang dag sovna eg midt i påskekrimmen i går (NRK 1) og tenkte det skulle vere ei smal sak å finne programmet på NettTV og sjå det ferdig der, men no har eg leita i eit kvarter og er blitt veldig sur.Er det nokon som har erfaring og kan hjelpe meg - adressa er aasers@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Det som legges ut i arkivet er stort sett NRKs egne produksjoner:'Du finner ikke alt i Nett-TVen Storparten av NRKs egenproduserte innhold legges ut på nettet. Av avtale- og opphavrettslige grunner legges innkjøpte programmer, musikkopptak og serier sjelden ut, eller de vil være tilgjengelig bare i et avgrenset tidsrom.'(sitat fra http://nrk.no/informasjon/hjelp/1.2614661)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det var då som søren - takk åkke som. Adressa mi ligg uansett ovanfor, viss nokon har lyst å fortelje meg kva som skjedde med ekteparet Delany etter Kveldsnytt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.