Gå til innhold
Arkivverket

[#57984] Severin Olsen (1866) og Anna Oline (1865) - Årstad 1891 - kven var dei? -frå Os?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Agnes Cecilie Olsen var fødd i Årstad, Bergen 7.10.1891 (Lenke). Foreldri hennar er oppgjevne som steinarbeidar Severin Olsen og kona Anna Oline, busette i Solheimsviken i Bergen.Dei fekk òg ei dotter Amalie Konstance, fødd same stad 15.9.1894; då heitte mori berre Oline.Eg finn ikkje noki vigsle for Severin Olsen med ei Anna Oline i Bergen,Eg finn heller ikkje nokon av borni i FT1900, men eg er vorten fortald at Agnes voks opp som pleiedotter på Storum i Os, so kan henda hadde huslyden noko å gjera med Os?Eg er på leiting etter ein identifikasjon av foreldri, Severin og Anna Oline og er svært takksam for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser faren var født i 1866 og mora i 1865. Da er det en kandidat i Bergen med foreldre Ole Olsen og Anne Sophie Sørensen: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er dette paret gift i 1866: Lenke Han fra Y. Holmedal og hun fra HammerFinner ikke Severin Martin g i Bergen, heller ingen Sevrin gm en Anna Olina.Heller ikke på FS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Un grand bizou, Kjellaug!Hjarteleg takk for spennande innlegg. Då er i alle fall opphavet til mori Anna Oline 'en boîte'. Kan henda gifte dei seg på Os...? Kan Severin òg ha vore derifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er vielsen fra kirkeboka. Han var født på Svanevik og faren het Ole Larsen Svanevik. Se post nr. 48. LenkeMvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Kjellaug. Med dette er problemet heilt løyst, og eg kan berre vera svært so nøgd. Kjempemessig!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.