Gå til innhold
Arkivverket

[#57985] Dr. Owen Wangensteen. Født 21/9-1898 i Park Lane Minnesota. Foreldre?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiEr det noen som kan gjøre et oppslag for meg når det gjelder Owen?Her er noe jeg har sakset gra Google:'Dr. Wangensteen was born Sept. 21, 1898, in Lake Park, Minn., and grew up on a farm there. ''I didn't even want to be a doctor,'' he once said. ''I loved animals. Of three boys, I was the one interested in farming.''At the insistence of his father, he agreed to study medicine. He finished at the top of his class at the University of Minnesota Medical School, graduating in 1922. Later, he studied at the Mayo Clinic in Rochester, Minn., where he earned a Ph.D. degree in 1925. He became an instructor at the University of Minnesota in 1926 and four years later, at the age of 31, became the chief of surgery.'På forhånd takkLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Lars Ove, eg attgjev frå manuskriptet mitt for gnr. 184, Kinserdal i Hafslo (Luster):~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ove Wangensten Tollefson {Aabølle}, kjend som Owen Wangensteen, f. i Årdal 11.8.1857, utvandra til Amerika i 1881 og d. i Becker Co., Minn. 5.12.1937. Owen gifte seg første gongen i Lake Park, Minn. 9.2.1896 med Hannah Mathilda Hanson. Ho var f. i Becker Co., Minn. 9.3.1876, men d. i Lake Park, Minn. alt 20.12.1905. Owen gifte seg so att i Buffalo Co., Wis. 31.8.1910 med søskenbarnet Ingeborg Andrea, kjend som Emma Kins, dotter av gardbrukarsonen Hermund Hermundson herifrå Kinserdalen i Hafslo (1833-1923). Emma var f. i Buffalo Co., Wis. 25.1.1880 og d. i Becker Co., Minn. 30.6.1972. Owen Wangensteen farma i Cuba township, Becker Co., Minn., men arbeidde òg som mekanikar (“mechanic”) i Lake Park, Becker Co., Minn. Han fekk i alt fem born, fire frå første ekteskapet og eitt frå det andre.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Foreldri til Owen var Tollef Oveson Aabølle (1824-1900) og Christi Hermundsdotter Kinserdal (1826-1894).Vonar dette er til hjelp...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

LarsMange tusen takk :-)Dette var utrolig raskt ekspedert.Jeg formoder at legen Owen Wangensteen da er sønnen til Ove (Owen) Wangensteen Tollefsen og Hannah Mathilda Hansson.Og fortsatt god påske!!Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, Lars Ove, det gløymde eg sjølvsagt å seia, Dr. Owen var son av Owen og Hannah.Eg ønskjer deg òg ein retteleg fin påskehelg frå eit Geilo bada i sol og blå himmel, nesten heilt vindstille og kjempeforhold i skisporet..., ekte solfaktor 30 vêr!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.