Gå til innhold
Arkivverket

[#57996] Sara Marie Heimli frå Kleppestø på Askøy, fødd 1902 - kven var foreldri hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Askøy sokn på Askøy syner at Sara Marie (Heimli) var fødd 26.3.1902 av foreldre Kristian og Karoline (Lenke).Denne innførsli i kyrkjeboki (nedst på sida) er ikkje god å lesa. Kven var foreldri til Sara Marie og kvar kom dei ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da var det feil par over for hun heter Knudsdtr og de bodde ikke på Kleppe, det må være disse gift i 1902: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg kan bekrefte Kjellaugs innlegg nr.6.I følge min avskrift av kirkeboka for Askøy, står det at Sara Maria var født 26.03 og døpt 04.05.1902. Foreldrene var Kristian Andreassen Kleppe og Karoline Mikalsdtr. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Avskriften viser at paret også hadde barna Robert Andreas f.10.08 og døpt 11.09.1904.Petra Martine f. 13.10 og døpt 19.11.1905.Kristian Kornekius f. 15.09 og døpt 27.10.1907.Karolina Kristina f. 27.10 og døpt 29.11.1908 samt Dortea Andrina født og døpt samme dato (tvilling)Martin Bernhard f. 28.01 og døpt 27.03.1910.Dortea Andrea f. 05.11 og døpt 25.12.1911.Det kan være flere barn etter 1911.Forøvrig står Kristian Andreas Andreassen oppført som gårdbruker/tømmermann/bygningsmann ved barnedåpene. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takkl til Kjellaug, Tommy og Rune for kjempeflotte innlegg. Eg var ute nokre timer og er berre heilt imponert over ny god ''laginnsats'' som løyser heile dette problemet for meg, bortsett ifrå EITT spørsmål:* Er det nokon som har ei forklaring på at Sara Marie nytta ættenamnet HEIMLI?Ein ny stor takk for all hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

På Øvre Kleppe (Kleppestø) er det en vei som kalles for Heimliveien - kan det være at de har kalt huset sitt for Heimli og tatt navnet derfra?Det er den eneste løsningen jeg ser. Ser på Telefonkatalogen.no at det er 14 stykker på Askøy som kaller seg for Heimli i dag og av dem bor 4 i Heimlivn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kjellaug for eit spennande innlegg. Forslaget ditt høyrest ikkje so dumt ut. Eg ser av basen over gravlagde på Askøy at Kristian Andreasson døydde i 1945, og då heitte ogso han Heimli.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.