Gå til innhold
Arkivverket

[#57998] Foreldre til Taarand Thoresdtr. Vinje i Telemark


Gjest Gro N. Egeli
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hva med denne fra Drangedal (n° 2 i 1780)? Kildeinformasjon: Telemark fylke, Drangedal, Ministerialbok nr. 3 (1768-1814), Fødte og døpte 1780, side 38-39. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Kanskje det kan vera ho? Eg har sett gjennom kyrkjeboka frå Vinje mange gonger, utan å finne ho. Har også sett på Eva Mandt sine registreringar i Mo (Digitalpensjonatet), utan å finne ho der. (Mo var nabokommune til Vinje). Taarand budde på Solheimstøyl ved FT 1865, og det er ikkje så langt frå kommunegrensa til Mo. Men, som sagt eg finn ikkje Kittilsdtr i nokon av dei kommunane. Korleis kan eg vita det sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dessverre er det ikke utflyttningslister for denne tida i kirkebøken for Drangeldal. men du kan kanskje finne ut hva som skjedde med henne i en bygdebok fra distriktet?Hva med barna de fikk og faddere? På foreldresøk på FS finner jeg bare Torond i 1811: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100206751571&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>Lenke og Anne i 1814: LenkeEn skulle tro at de som de fleste kalte opp sine foreldre.Men det er sikkert flere barn mellom 1803 da de gifta seg Kildeinformasjon: Telemark fylke, Vinje, Ministerialbok nr. I 2 (1767-1814), Ekteviede 1802-1805, side 38. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

En Kittel er født i 1803 med far Thor Olsen (høgre side): Kildeinformasjon: Telemark fylke, Vinje, Ministerialbok nr. I 2 (1767-1814), Fødte og døpte 1803, side 115. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7999&idx_id=7999&uid=ny&idx_side=-95>LenkeSamme Thor Olsen får en sønn Ole i 1805 (venstre side): Kildeinformasjon: Telemark fylke, Vinje, Ministerialbok nr. I 2 (1767-1814), Fødte og døpte 1806, side 119. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Mor til den Ingeborg jeg fant i Drangedal heter Ane: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=Drangd&gardpostnr=187&personpostnr=187#nedre>LenkeMen Ingeborg er ikke med i ft 1782, så det er mulig at hun er død!! Og det stemmer, hun døde samme året: Kildeinformasjon: Telemark fylke, Drangedal, Ministerialbok nr. 3 (1768-1814), Døde og begravede 1780-1782, side 277-278. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Som du har jobba! Fyrst til det med Thor; det same har eg sett, så her må det nok litt detektivarbeid til. Når det gjeld Ingebjørg/Ingeborg så finn eg ingen med det namnet i ættesoga i Kviteseid (ligg på nett). Viss det hadde vore nokon frå Drangedal her som hadde visst.... Hjartdal er vel ca. 10 - 12 mil frå Vinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Ingebor f. i Kviteseid 1781 (lenke over) er det sikkert ikkje, då ho døyde same året.Du finn fleire med same navn i ættesoga, skriv inn 'ingeb kjetilsd', så får du dei fram. Men eg trur ikkje det var nokon aktuelle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N.Egeli

Hei Gro Berit!Eg kan heller ikkje finne nokon eg trur er aktuelle, så no spørs det om eg finn ho i det heile. Må kanskje slå meg til ro med foreldra til Taaraand, og innsjå at det blir vanskeleg å koma lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N.Egeli

Eg fann ein Kittil Bjørgulfsen som giftar seg med Taaron Tarjeisdtr i 1768Lenke. No lurar eg på om dette kan vera foreldre til Ingebjørg. Problemet er at det står i bygdebok frå Vinje bind 2 at dei hadde mange born, deriblant Ingebjørg, og eg finn 11 andre men ikkje Ingebjørg. Er det nokon som kan finne ho? Stor sjanse for at dette er eit 'bomskot', men eg må prøve alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.