Gå til innhold
Arkivverket

[#58000] Legacy


Gjest Mona Moum
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Moum

Hva om jeg har surret litt da (jeg har nemlig gjort det) å lagt inn en far som sine egne søsken! Jeg bruker Embla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Er ikke helt sikker på om jeg forstår deg helt her. Hvis du har lagt inn en far sammen med sine egne søsken så har du vel ikke gjort noe galt, men kanskje jeg misforstår deg? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Slik jeg oppfatter det har du forsøkt å legge en far til en søskenflokk, og i steden er denne faren også havnet i denne søskenflokken og står nå som en bror, mens han skulle ha vært en far. Stemmer det?Jeg har ikke dette programmet, men siden her er noen som er kjent med Embla, får du nok forklaring på hvordan du går frem.Hilsen Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hvis du står i oversiktsbilde (der 7 generasjoner er synlige) kan du klikke på navnet til faren og da kommer det et rødt ikon til høyre for navnet. Trykk på denne og faren er løsrevet fra søskenflokken. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Moum

Hva skjer da med søskenflokken? Forsvinner de? Jeg må opprette en ny mellom bestafar og barnebarn, altså der jeg plasserte faren. Skjønner du hva jeg tenker så flott, men ikke helt klarer å skrive ned vettugt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Mona! Jeg kan kanskje kontakte deg på tlf. litt senere i dag hvis det passer for deg. Tror det blir litt lettere å forklare det på den måten. I mellomtiden kan jeg berolige deg med at ingenting forsvinner. Alt ligger i personlista til høyre i skjermbilde og forsvinner kun hvis du sletter navnet derfra. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.