Gå til innhold
Arkivverket

[#58053] Anna Marie Hansdatter f. 23/12-1875, hvor ble hun av


Gjest Aud-Iren Lauvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud-Iren Lauvik

Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg vet at hun ble født i Kristiania 23/12-1875, konfirmert 20/4-1890 i Østre Gausdal og etter folketellingen 1900 bodde hun i Lillehammer. Hvor ble hun av og har hun eventuellt noen etterkommere? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er vel dåpen til hennes mann Edvard Johannesen, han er den eneste Edvard med en Johannes til far i 1871/72/73 (N° 118): Kildeinformasjon: Oppland fylke, Ringebu, Klokkerbok nr. 4 (1867-1879), Fødte og døpte 1871, side 39. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her får de en datter Margit 29/4-1902 (n° 20): Kildeinformasjon: Oppland fylke, Lillehammer, Ministerialbok nr. 1 (1901-1916), Fødte og døpte 1902, side 19. Permanent sidelenke: LenkeDersom du fortsette å lete fremover i tid, finner du nok og flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud-Iren Lauvik

Beklager at jeg ikke fikk svart tidligere men jeg måtte på jobb i går. Tusen takk for hjelpen til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.