Gå til innhold
Arkivverket

[#58082] hei Dalen og Skafå kjenner noen til (Gustav ) Harald Mathisen fra Sverige?


Gjest tor henry mølstre
 Del

Recommended Posts

Gjest tor henry mølstre

Jeg har lagt inn dette temaet i en annen form på nr.58076, men jeg håper dette innlegget vil treffe noen fra Dalen. Ellers ha jeg fått svar fra Anne Lene. Jeg leter etter etter opplysninger om min morfar som er gravlagt på Skafså i Telemark. (Gustav)Harald Mathisen døde 01.05.1967. Han kom opprinelig fra Småland i Sverige.Jeg vet der er en dame som holder grava hans ved like.Jeg er glad for alt jeg kan få vite om han mens han levde i Telemark Tor Henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har de vore i kontakt med denne dama som steller grava hans i Skafså?Dersom de ikkje får oppgjeve namnet hennar pga. taushetsplikt, er det ein idè å oppgje ditt tlf.nr. til kyrkjekontoret, og dei ringjer henne og oppgjev ditt nr. så kan ho ta kontakt med deg. Men det vert jo dårleg resultat viss ikkje ho vil...Lukke til :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tor henry mølstre

bror min var i kontakt med henne for noen år siden. Vi var også i kontakt med en mann i nærheten, men vi vet ikke navnet hans. forstod det sånn at det var en mann flere kjente, derfor prøver jeg her for å få ny kontakt. takk for tips tor henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Hei! Eg bur ikkje så langt frå Skafså/Dalen, men kjenner ikkje til dette namnet. Eg kan kanskje gje deg tips om nokon du kan ta kontakt med.Mvh Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tor henry mølstre

Eg stoppa ein gang nede ved en butikk i nærheten av verket for å spørre etter kirkegården på Skafså hvor han ligger begravet. Da traff vi en mann som kunne fortelle noe om han. Han snakket om at Mathisen hadde bodd i nærheten. Vi fikk ikke navnet på mannen. Det hadde vært flott å få kontakt med noen som kjente han Tor Henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tor henry mølstre

til Gro. takk for tips, fikk tak i hun damen i dag snakka med henne. gleder oss til prat med de to andre. takk for hjelpen. Tor henry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.