Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg

[#58091] Hva er det rette her

Recommended Posts

Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg

Det gjelder en Steffen Steffensson f 1779 Hatlelid( det er vel i Stryn eller Horndalen? ) I følge bygdebok for Ulstein og hareid bind IV s 639 er han gift med ei Anne Pedersdatter og det står at han Steffen vart jordfestet 13 april 1823 50 år gammel.de fikk 5 barn.. men så kom jeg over noen gamle slektspapirer skerevet av en i slekta som nå er gått bort.der står det at Steffen døde 1815 han druknet i Horndalsvatnet og at han var gift med ei Helga Jonsdatter f 1788 Flørø,Innvik,Stryn .Hva skal jeg gå ut i fra er rett her? er det noen som kan hjelpe meg her?Mvh Wenche

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Wenche!Her har du Steffen under daude i Eid 1815, nr 43 Lenke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Iflg. Aaland/Os' Eid og Hornindal bleiv han utfor Løkjaneset saman med 6 andre, 'Omkom ved ulykkelig Tilfælde, og for en stor Deel Drukkenskab, paa Søen ved Løchens Ness..'Kona Helga Jonsdatter fødd på Flore, ikkje Flørø som står i (1).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche O.Abeltun Tarberg

Hei da er det i allefall riktig at han døde i 1815 slik det står i slektspapira,da er det vel kansje messt truleg at ektefellen med er riktig der med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche O.Abeltun Tarberg

hei Gunnartakk skal du ha for hjelpen er det bygdeboka for Horndalen du fant dette her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Ja, Jacob Aaland/Edv. Os, Eid og Hornindalen, 1953.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

I tillegg kan eg ta med det som står i 'Hornindal Nordford -Ættelister for kvar gard i bygda' s. 48.'Han bleiv i Løkenfjorden, fem mann og to kvinner i båten. Alle omkom.'Harald.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ivar S. Ertesvåg

Eit par merknader til (1): Ifl. bygdeboka (bd4 s. 639, Vattøy) var Steffen Steffenson frå Grodås, hadde budd på Alnes (Alnes kan vere fleire stadar, men den næraste er på Godøya rett nord for Ulstein.), og er nemnd på Vattøya i 1819. Hatlelid er ikkje nemnt. Dersom Steffen var 50 år i 1823 (det står so), ville han vere fødd 1773. Den andre kommentaren er at sidan kyrkjebøkene i Ulstein brann i 1832, har vi vanlegvis ikkje tidspunkt for jordfesting. Anten er 1823 feil; eller så døydde han (og er innført) i eit anna prestegjeld; eller så er det ei svært sjeldan opplysning frå andre kjelder. (Men andre kjelder, t.d. skifte, ville gje dødsdato, ikkje jordfesting.)Spørsmålet melder seg: Kva er det som knyter Steffen på Vattøya til Steffen som drukna Nordfjord, 1815?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Hei.Her får Steffen Steffenson Vattøy en datter Ragnhild i 1819 Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Ulstein, Ministerialbok nr. 509D01 (1754-1832), Fødte og døpte 1820, uten sidenr.Permanent sidelenke: LenkeDa er det i hvertfall fastslått at det ikke var han som druknet i 1815.mvh Kirsti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Men i før nemnde 'Ættelister for kvar gard i bygda' kan eg ikkje finne nokon Steffen buande på Grodås i det aktuelle tidsrommet Steffen Steffensen skulle vere fødd.Men på Hatlelid finn eg sonen til tidlegare nemnde Steffen Steffenson(som drukna i 1815), han og med namnet Steffen Steffenson f. 1812 gift og busett i Borgund på Sunnmøre.Kan vere ei samanblanding av personar, namn og årstal her ?Harald.kan det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ivar S. Ertesvåg

Kirsti(9): Protokollen 509D01 er ei avskrift (ca. 1916) av ein protokoll (509A01) som vart sett saman av opplysningar innsamla etter prestegardsbrannen i 1832. Det er altså ikkje ei samtidig kjelde. Ragnhild vart konfirmert i 1834, [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2241&idx_id=2241&uid=ny&idx_side=-94>Lenke , og her er mora kalla Anne Larsd. (Pedersd. i protokollen du viser til og i bygdeboka). Dei eldre syskena må vere konfirmerte før kyrkjebøkene brann.Elsdte bror til Ragnhild, Steffen f. 1804, vart ifl. bygdeboka Ulstein busett Kvalsund, Herøy, og døydde i 1891. Lenke Fødestaden tolkar eg til 'Groddes i Hornindal'. I Herøyboka (Gardar og folk b.1 s. 65, Kvalsund bnr. 3) er Steffen kalla Grodåssanden, og boka siterer plasse-setelen til Steffen frå 1832: '.... velagte Stephen Stephensen Graadaas eller Vatøen et stykke uryddet eller udyrket mark...'. Familien må altså i det minste ha hatt eit opphald på Grodås omkring 1804.Systra Anne Marta f. 1813 g.1844 Ola Andersson Kvalsund (f. Klammerholm) Lenke Her er fødestaden er Vattøy. Ho d. 1871, : Lenke (nr. 8), men her er ikkje fødestad teke med. I Herøysoga (b.1 s. 96) er ho kalla Grodåsstrand.(10): det var det som var spørsmålet ja....I 1801 er det ein Steffen Steffenson på Hatlelid, Eid, 21 år (dvs, f. ca. 1780)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche O Abeltun Tarberg

Hei Ivar Ang det du lurer på i innlegg Kva er det som knyter Steffen på Vattøya til Steffen som drukna Nordfjord, 1815? Det jeg vet som jeg går ut i frå her er hans datter Anne Marie Steffensd. Grodåssanden f.10.03.1813 hun vart gift med Ola Andersson Klammerholm Kvalsund f.1806.. Innlegg nr 9 jeg har alle hans barn også hun som er født 1819 men da må det være anne Pedersdatter han er gift med ,men hvor kommer da Helga Jonsdatter frå da?Trur at det må ha vert en miks med årstall her ja og navn for som du Ivar skriver i innlegg nr 11 den siste lenka så må den Steffen som er 21 år i 1801 vere den Steffen ej har åpnet innlegget mitt med for navna på hans foreldre er de jeg har oppført.uff detta vart bare rot men takk allesammen for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche O Abeltun Tarberg

Men er det da Anne Pedersdatter som er den riktige konen nslik som står i Ulstein og Haried bygdebok? men hvor kjem da Hlega Jonsdatter inn ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ivar S. Ertesvåg

Wenche (12,13): Steffen Steffenson Hatlelid som døydde i Eid (lenkja i 2) var 36 år, altså fødd ca. 1779. Det må vere den same som står i FT1801 Hatlelid (lenkja i 11). Det er vel han som var gift med Helga Jonsdotter (innlegg 1 og 3).Din Steffen Steffenson, som budde på Vattøya i 1813 og 1819, må vere ein annan. Kona hans heitte Anne Pedersd. eller Anne Larsd. (innlegg 9 og 11). Men han må altså ha budd i Hornindal kring 1804 då sonen Steffen vart fødd (som altså er den tredje Steffen Steffenson i denne tråden).Då er det vel berre å leite etter Steffen-ar i Eid-boka i 1804 (og dei næraste åra før/etter).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche O Abeltun Tarberg

Hei Ivar takk skal du ha,da har jeg fått svar på at det jeg oprinnelig hadde på treet mitt var rett,da får ej bare leite etter deres forefedre.Takk for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.