Gå til innhold
Arkivverket

[#58120] Torleif Ernst Salvesen f.24/12 1923! Trenger hjelp til å finne hans foreldre.


Gjest Johnny Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johnny Berntsen

Det eneste jeg vet om ham er at han ble født 24/12 1923 og at han døde 3/6 1995 og er begravet ved Flosta i Arendal kommune. På fohånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Vet du absolutt ingenting mer om ham? Mulig fødested (han er åpenbart ikke født i Flosta)? Familierelasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Beklager sent svar men jeg måtte ut en tur.Nei jeg vet desverre ikke noe mer om han bortsett fra at han visstnok skal være oppvokst på et barnehjem og at hans far muligens het Severin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Dersom farens navn var Severin, har jeg en teori om hvem han kan ha vært sønn til. Jeg har aldri kjent Torleif Ernst Salvesen, selv om han (dersom min teori er korrekt) kan ha vært en slektning av meg. Det hele er imidlertid nokså usikkert, og i og med at dette er såpass nær opp til nåtida, vil jeg ikke lansere mine hypoteser i et åpent forum. Jeg kan imidlertid sende deg dem på mail - om du har en e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Dette hørtes jo spennende ut og jeg vil gjerne høre din teori. Min adresse er johnny_berntsen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.