Gå til innhold
Arkivverket

[#58128] Marie Magdalene Pedersdatter f.1826


Gjest Alf  Peder Mork
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf  Peder Mork

Hei Søker aner etter Marie Magdalene Pedersdatter, gift med Thore Olsen. I F.S. finner jeg henne f. 22. september 1826 i Kvalsund, med foreldre: Peder Hansen og Marie Eriksdatter . De har jeg funnet her: Lenke side 43 nr.16, men så er det slutt! Har ikke funnet Peder og Maries. ekteskap. Jeg har heller ikke funnet noen bygdebok for Kvalsund?! Kan noen hjelpe!! Hilsen Alf Peder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Alf Peder,Marie Magdalene/Helene Pedersdtr er ikke født i Kvalsund og da er nok di opplysningene du finner på FS feil. Ved vielsen den 18/11/1848 blir det oppgitt at hun er fra Torneå. Lars har i innlegg nr 2 funnet fram til rette parret.Ved søk på Rhd http://www.rhd.uit.no/ vil du finne barna som Thore og Marie fikk, her ser du også at di har skrevet både Marie Magdalene og Marie Helene som hennes navn.Bygdeboka for Kvalsund er forøvrig laget av Ole Johan Nikkodemussen.mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf  Peder Mork

MaritaDa kan det jo stemme at hun er mor til Guriane Thorsdatter Lenke side 38 nr.4 Takk for hjelpen til dere begge!!Alf Peder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf  Peder Mork

Hei MaritaJeg trenger hjelp igjen!! Fødsel dato på Marie og Thore?? På forhånd takk !!Alf Peder(pensjonist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.