Gå til innhold
Arkivverket

[#58201] Kaja Adolfa Kolstad 1913 - 1977 Tuv i Bodø, hvor hvar hun fra


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

Heileter etter Kaja Adolfa Kolstad f. 10 jun 1913 d. 7 jan 1977 på Tuv i Bodin. g. 21/4 1937 m. Bertheus Johan Bertheusen Thuv 1906-1965.Desverre er det ikke lagt ut kirkebøker for 1937, og i Bodinboken Bind 6 A og B står det ike noe om hennes foreldre.Er det noen som vet noe?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Så vidt jeg vet,kommer Kolstad-navnet fra Lofoten. Og hvis du ser på folketellinga 1900 finner du etternavnet i Vågan (eller personer som kommer derfra),så det er nok der i området du bør lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Nå svarte jeg litt for snevert,jeg mente de Kolstad som nå bor i Bodø-området. Men ellers er det jo mange Kolstad i Norges land !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiHar lett etter henne i Bodin/Bodø og kjenner jeg forfatteren av Bodinboken rett har han nok og søkt i både Bodin og Skjerstad kirkebok etter henne. De som heter Kolstad i Bodø i dag er ikke av den slekten.SO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Sidan krk.bøkene er hjå krk.vergen enno(eller evt. levert Statsrkivet) kan du vel ringja/skriva og be om opplysningar frå boka.Opplysningar om namn/data på folk som giftar seg er jo 'lov' å få vita.Jmfr. alle lysningsprotokollane som er lagt ut, langt opp mot våre dagar.Lukke til! Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heivet om denne muligheten, de opplyser helst ikke til andre enn familien, og ikke pr tlf. Derfor dette forsøket.SO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.