Gå til innhold
Arkivverket

[#58206] Reiseradioens sommerpatrulje på 1960-70 tallet


Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Er det noen (kanskje radiofolk) som kjenner til hvor jeg finner opplysninger om hvordan Reiseradioens Sommerpatrulje reiste rundt om i landet på 60-70 tallet, om de brukte en Scania lastebil med hus-påbygg på lasteplanet. Grunnen til at jeg spør er et bilde etter foreldrene. Det er notert bakpå bildet at det er 'sommerpatruljen' men ikke hvilken, så jeg mistenker Reiseradioen. Lurer derfor på om det er noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg for opplysninger? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Første skritt må vel være NRKs publikumstelefon: 815 65 900Mandag til fredag: 0800-2200, lørdag 1430-2200.info@nrk.noDu kan henvende deg publikumsserive med spørsmål om for eksempel programinnhold, repriser, musikk som har vært spilt eller bøker som er nevnt. Enkelte spørsmål kan du få svar på fort, mens andre spørsmål krever mer undersøkelse og tar derfor litt lengre tid. Hvis du kommer med synspunkter, forslag, kommentarer, klager, ris eller ros blir dette videreformidlet til rette medarbeidere og programansvarlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.