Gå til innhold
Arkivverket

[#58221] søker familien Nordstrand i Buskerud / Drammen


Gjest Runo stefanus Gulliksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Runo stefanus Gulliksen

Jeg søker opplysninger om mine oldeforeldres forfedre : 1. Sverre Nordstrand født rundt 1892 døde 1984 ca kone: Jenny Nordstran født ca: 1901 død ca:19852.Peder Stebekk kone Eline Stebekk dem 2 vet jeg ikke når døde el ble født vil vite litt om dem 4 oldeforeldrene mine om det er noen andre som har gener rettet mot dem....send meg en e-mail også hvis dere har masse opplysninger i saken...V.H. Runo stefanus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

DIS gravminner, du finner det nederst på den blå linja under 'Nyttige lenker'. Peder Stebekk f. 5/10 1905 - død 2/10 1985, grl.24/10 og Eline Jørgine Stebekk f. 22/9 1909 - død 19/1 1994 på Strømsø, Drammen. Gravplassen er: Felt A, rad 14 og gravnr. 010 og det ser ikke ut til at den er slettet så da kan du faktisk finne graven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Det kunne være nyttig om du kunne legg ut hvor Sverre og Jenny ble født.Selv om han bruker navnet Nordstrand kan det ha blitt brukt patronym i hans etternavn.Bare på søk på Sverre i Drammen 1900 var der 15 kandidater. Hvor ble barna til Sverre og Jenny født?mvhJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runo stefanus Gulliksen

Brynning heter bestefar som er død idag han er sønn til sverre og Jenny nordstrand dem er alle fra buskerud som jeg selv vet om..V.H. Runo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Send meg gjerne en e-mail om du ikke ønsker å legge ut allt her. jafjohan@start.nomvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.