Gå til innhold
Arkivverket

[#58243] Diplomsamlingen Universitetsbiblioteket i Bergen


Gjest Kent Williamsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Anette Skogseth Clausen

Den er nok ikke nedlagt. De vil sikkert sette pris på å få beskjed at ting ikke virker helt som det skal på nettsiden.Hvis du går hit: http://www.ub.uib.no/avdeling/spes/index.htm og klikker på Kommentarer til denne siden så får du opp et skjema du kan fylle inn og sende slik at de får gjort noe med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kent Williamsson

Tack för adressen. Jag har skickat en kommentar så får vi hoppas att de får igång sidan igen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kent Williamsson

Den har fungerat för mig tidigare också men sista tiden får jag bara felmeddelanden : 'Feil fra Diplom ..'Får väl vänta och se kanske det händer något så småningom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har ikke problemer med databasen. Det tar litt tid å laste listene, om det er de du skal inn på, men det går greit. Alt avhenger selvfølgelig av din egen nettleser, og at du ikke har blokkert for noen informasjonskapsler som må være på. Men dette har ikke jeg all verdens greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Hei,Jeg hadde tilsvarende problem med en annen nettside fra UIB [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=arkiv&temanr=589&sok=&nr=89&antinnlegg=5&startnr=51&antall=50#anker>Lenke. Fikk samme negative resultat også etter oppgradering fra IE 7.0 til 8.0 beta, dessuten også med webleseren Mozilla. Prøvde så automatisk pålogging av noen hundre websider jeg hadde under Favoritter, og de aller aller fleste gikk greit bortsett fra noen få, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.