Gå til innhold
Arkivverket

[#58246] Thorval Emil Antonsen (Holm) Og Agnes Malvine Nilsdatter Torsby


Gjest Jane Fjerdingby
 Del

Recommended Posts

Gjest Jane Fjerdingby

Thorval Emil Antonsen døpt 26 Des 1871 Skedsmo kirke, Akershus gm Agnes Malvine Nilsdatter Torsby døpt 17 Jan 1875 Udenes Kirke, Nes, Akershus.Legger Vielse her Lenke Finner ikke denne Familien igjen noen steder noen som vet ? Har også etterlyst familien i Usa men ingen respons på det heller.Hilsen Jane F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Takker for svar.Jeg har prøvd å lete etter dåp på evnt Barn finner ikke det heller.Har også prøvd å se etter Komf,men jeg finner ingen ting.Merklige greier dem kan da ikke ha forsvunnet slik i løse lufta.Ikke finner jeg noe i Utflytterlister heller,Klart jeg kan ha oversett noe her,men har lett etter disse sååå mange ganger nå...Hilsen JaneF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Nilsen

Hei.Hei igjen.vi har funnet Thorvald og Agnes som faddere i november 1900.Lenke se ut som de bor i oslo.Thorvald jobber som fabrkkarbeider.Hilsen Gunhild og Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

Jepp det stemmer,men dem finnes ingen steder etter den dåpen der.Finner dem ikke i Tellingen for 1900.Finner heller ingen barn.Stopper helt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Nilsen

Hei igjen! Her er de også faddere. Lenke Det er tydelig at de bodde i Oslo, men jeg har heller ikke funnet eller lett så mye etter disse. Men det er jo muligheter fore at også de soknet til Petruskirken. Gunhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Nilsen

Nei nå gir jeg opp. Du finner Thorvald og agnes som faddere også til Klara Sophie Holm døpt i Petruskirken 2 juni 1907. Klara er datter til Karl Fredrik Antonsen Holm og Ida Andersen. Det er vel store sjanser for at de bor i oslo, og hvem vet, kanskje de hører til samme sokn. Jeg har ikke lett så mye etter disse to og barna deres.Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Fjerdingby

ser han jobbet på Tran Fabrikken.Da han Gifta seg,men Bopel adr han s der greier ikke jeg å tyde Monkisbakken,Monkubaken 6 eller ? vel jeg hvet ikke,finnes ikke kjent i Oslo heller jeg da,ikke finner jeg den gata på kart heller...håper på at noen kan tyde det gate navnet der her inne....Jeg tror dem ble boende i Oslo,siden en ikke finner dem som utflyttere heller,hmmm merklige greier.I et slektshefte jeg fikk for mange år siden står det Hamar på han,men jeg tror det er feil,å at dem mente Karl Fredrik som flytta til Stange der kona var i fra,Huff det skal ikke være enkelt du.... hilsen JaneF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.