Gå til innhold
Arkivverket

[#58248] Bygdebok - gard og ætt, bind 2


Gjest Arve Rye
 Del

Recommended Posts

Gjest Arve Rye

Ser ut som det er vanskelig å få tak i denne boken fra 1973 av Ivar A. Streitlien. Har forsøkt i utallige antikvariater, men nei! Noen som vet hvor denne kan kjøpes eller er det noen som kan selge den til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

1973-utgava er nok vanskelig å få tak i, men det er ny revidert utgave da som har med seg det meste fra 1973-utgava, den er å få kjøpt enten i Folldal Kommune, Servicekontoret tlf. 624 91000 eller kan sikkert bestilles i bokhandelen. Det slenger eksemplarer av 1973-utgava på auksjoner men det er bare å treffe på de auksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Unnskyld Arve, jeg enset ikke at det var Tynsetboka du var ute etter, beklager! Men den er nok også vanskelig å få kjøpt utenom auksjoner i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arve Rye

Takk til Reidar. Jeg finner mye nyttig i bygdebøkene i min 'lille slektsforskning'. Har nok aner i Folldal også, så det kan bli aktuelt senere. Får prøve å få tak i Tynsetboka bind 2. Fikk kjøpt bind 1 i et antikvariat for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.