Gå til innhold
Arkivverket

[#58265] Dødsfall i Trondheim - 1920


Gjest Hanne Line Osberg Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Ane Nilsdatter f. 1844 og ble gift med Nils Ingebrigtsen Polle. De bodde i Wesselsgt 22 (jf Adressebøker for Trondheim).Finner ei Ane Solli, Wesselsgt 22, død 12. mars 1920, i databasen 'Dødsfall i Trondheim 1908-1930' her på DA: LenkeJeg lurer på om at det er en feilregistrering og at dette er min Ane Nilsdatter?Begge bor i Wesselsgt 22, har en mann ved navn Nils, og har 8 barn. Min Ane dør sannsynligvis rundt 1920 for da forsvinner hun ut fra adressebøkene. Og alder ved død stemmer med min Ane.Er det noen som kan bekrefte at den som er anført som Ane Solli i databasen egentlig er Ane Nilsdatter Polle?- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Marit Snilsberg

Hei, Dette var en nyttig lenke. Jeg leter etter dødsfall på min tippoldefar, Oluf Johansen, f. 1848-50, vet ikke hvor, men han bodde på Kirkesletten i FT 1875. Mer har jeg ikke klart å finne ut. Har prøvd å se gjennom scannede kirkebøker for Trondheim (Bakke kirke), men det er et møysommelig arbeid. Finnes det en lignende database for personer som har dødd før 1908? Vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal søke. Takknemlig for svar. Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.