Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Per Reppen

[#58272] Sogndal S.ogFj,, Rødøy Nordland

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Gaute Pederson Fimreite, f. 1806 i Sogndal S.og Fj., flytte til Nordland i 1848. I folketeljinga i 1865 finn eg han i Rødøy: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1836&kenr=006&bnr=0001&lnr=000>Lenke og i 1875: LenkeEg har ikkje funne ut kva tid dei vart gift eller kvar.Serina Anna kan vera døypt Anna Serena 04.05.1817 i Meløy av foreldre Anders Andersson og Marta Pedersdtr.Sonen Ole Johan Edvard fin eg døpt her, nr. 32:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Kan det være denne vielsen du er ute etter? De ble viet 30 sept 1849 i Meløy.LenkeMvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johannes Haugen

Ruth Mannsverk som bur i Sogndal kjenner godt til denne familien. Gaute Pederson var tip-oldefar hennar. Eg trur ho hjelper deg om du tek kontakt med ho.Mvh Johannes Haugen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest per reppen

Til Ann-Mary: Denne henvisningen stemmer den. Eg fann dei i kyrkjeboga, gifte. Ho var enke, tidlegare gift med Thomas Andersson Diggermulen frå Sverige. Far hennar var Anders Henrikson så det var nok ikkje den dåpen som eg viser til i innlegg 1.Til Gisle: Alle fem høyrer til denne familien. Eg har no funne dei i kyrkjebøkene, dåp. Far til Gaute var Peder Ivarson, du hadde feil person, men rett slekt:-)Alle borna er fødde i Spillerdal, kvar er det i Rødøy/Meløy.Folketeljinga viser til at Sirene var same, men kyrkjebøkene gir ikkje denne opplysningen.Takk til Ann-Mary og Gisle for god hjelp! Og takk til Johannes, skal ta kontakt. Far til Gaute, Peder Ivarson, er tipp-tippoldefar min. Gaute var halvbror til tippoldemor mi.M.v.h. Per

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Sjåvik

Spillerdalen ligger like ved gårdene Øvre og Nedre Spilleren i Meløy kommune. Nå er Spillerdalen en del av tettstedet Ørnes i Meløy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.