Gå til innhold
Arkivverket

[#58272] Sogndal S.ogFj,, Rødøy Nordland


Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Gaute Pederson Fimreite, f. 1806 i Sogndal S.og Fj., flytte til Nordland i 1848. I folketeljinga i 1865 finn eg han i Rødøy: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1836&kenr=006&bnr=0001&lnr=000>Lenke og i 1875: LenkeEg har ikkje funne ut kva tid dei vart gift eller kvar.Serina Anna kan vera døypt Anna Serena 04.05.1817 i Meløy av foreldre Anders Andersson og Marta Pedersdtr.Sonen Ole Johan Edvard fin eg døpt her, nr. 32:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haugen

Ruth Mannsverk som bur i Sogndal kjenner godt til denne familien. Gaute Pederson var tip-oldefar hennar. Eg trur ho hjelper deg om du tek kontakt med ho.Mvh Johannes Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per reppen

Til Ann-Mary: Denne henvisningen stemmer den. Eg fann dei i kyrkjeboga, gifte. Ho var enke, tidlegare gift med Thomas Andersson Diggermulen frå Sverige. Far hennar var Anders Henrikson så det var nok ikkje den dåpen som eg viser til i innlegg 1.Til Gisle: Alle fem høyrer til denne familien. Eg har no funne dei i kyrkjebøkene, dåp. Far til Gaute var Peder Ivarson, du hadde feil person, men rett slekt:-)Alle borna er fødde i Spillerdal, kvar er det i Rødøy/Meløy.Folketeljinga viser til at Sirene var same, men kyrkjebøkene gir ikkje denne opplysningen.Takk til Ann-Mary og Gisle for god hjelp! Og takk til Johannes, skal ta kontakt. Far til Gaute, Peder Ivarson, er tipp-tippoldefar min. Gaute var halvbror til tippoldemor mi.M.v.h. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sjåvik

Spillerdalen ligger like ved gårdene Øvre og Nedre Spilleren i Meløy kommune. Nå er Spillerdalen en del av tettstedet Ørnes i Meløy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.