Gå til innhold
Arkivverket

[#58296] Mons Mikkelsen f. 1848 og Nikoline Torgersdatter f. 1865 - hvor ble de av ?


Gjest Agnar Berland
 Del

Recommended Posts

Gjest Agnar Berland

Mikkel Monsen var f. 24.02.1848 i Herdla/Manger. 21.09.1888 giftet han seg i Korkirken i Bergen med Nikoline Andrine Torgersdatter Birkeland, f. i Manger. Jeg greier ikke å følge de lenger. Hvor ble de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Her foregår det noe rart. Jeg vet jeg sjekket at det var rett lenke. Prøver igjen og sjekker før siste innlegg Lenke Sjekket og riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ser ut som om Mons er død, ikke funnet det i Bergen. Dette paret får minst 3 barn i Bergen. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=106&filnamn=vigd1816&gardpostnr=19737&merk=19737#ovre>LenkeSiste barnet, databasen går ikke lenger. Her kalles også moren for Birkeland og datteren ser ut til å være oppkalt etter Mons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.