Gå til innhold
Arkivverket

[#58306] Søskenflokk frå Steig (Ølnes) i Sogndal til Solund/Gulen sist på 1700-talet?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Lasseson (1740-1804) og kona Britha Ellendsdotter (1745-1816) var plassfolk på Steig under Ølnes i Sogndal. Dei fekk sju born i lag; to av dei døydde unge, medan alle dei andre fem forsvinn frå Sogndal:* Lars (Lasse?) Olson, døypt i Hafslo 13.1.1767* Ingeborg Olsdotter, døypt i Hafslo 28.10.1770* Anna Olsdotter, fødd i Sogndal, men døypt i Hafslo 20.2.1777* Christi Olsdotter, fødd i Sogndal kring 1780* Ellend Olson, døypt i Sogndal 18.10.1786Berre eitt av desse borni er nemnt i 1801, nemlig Christi, men ingen av dei er konfirmerte i Sogndal.Utflyttingi frå indre Sogn til ytre Sogn var stor på denne tidi, og eg lurer på; er det nokon som dreg kjensel på eitt eller fleire av desse namni?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ny leiting i kyrkjebøkene for Sogndal har avslørt dødsfallet til nestyngste barnet, Christi Olsdotter Steig, i 1818. Ho var ugift og har sikkert vore att med foreldri sine...Ingen av dei andre borni er gravlagde korkje i Hafslo eller i Sogndal. Merkeleg...Eg vonar framleis på tips frå ytre Sogn...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars,Eg kan ikkje huske å ha vore borti nokre av desse namna, men dei kan sjølvsagt ha havna i ytre Sogn av den grunn.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.