Gå til innhold
Arkivverket

[#58313] Noen som trenger avskrifter av kirkebøker fra Gran, Hadeland?


Gjest Øystein Brennseter
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Brennseter

Jeg har skrevet av konfirmmerte i Gran 1736-1815. Dette er ca 6800 navn som presenteres i ei excel-fil. Hvis noen har bruk for disse dataene kan de fås ved å legge igjen epostadresse.Jeg har tidligere skrevet av døde personer over 16 år 1732-1879. Denne sendes også på forespørsel.For ordens skyld: begge filene er gratis. :-)mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei ØysteinJeg ville satt stor pris på å få begge filene. Flott tiltak :-)lars.ove.wangensteen@gmail.comMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børre Bekkelien

Jeg vil veldig gjerne ha denne filen. Takk skal du ha!E-post-adresse: bbek krøllalfa broadpark dot no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kai M Kveum

Ja,takk. Gjerne begge filene. Spør samtidig om du har kommet over opplysninger om tatere/finner som skal ha bodd i skogene på Hadeland. Mvh kaikveum at online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Da håper jeg alle er fornøyd.Til Kai: Jeg kan ikke huske å ha sett noe om hverken finner eller tatere. Men med så mye data kan jeg selvsagt huske feil. Gjør et tekstsøk i dataene og se om du finner noe.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Jamessen

Hei ØysteinJeg ville satt stor pris på å få begge filene.På forhånd takkjjamessen@online.nomvh Jan Jamessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Til innlegg nr. 14. Jeg får ikke til å sende noe på den epost-adressen. Sjekk om det mangler et punktum eller en bindestrek eller noe.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Jeg skulle gjerne hatt begge filene dine... På forhånd takk....mail adr er : eva_johannessen@yahoo.noMvh Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Beklager Anita i innlegg nr. 14 og 16, men jeg får fortsatt mailene til deg i retur. Send meg en mail på denne adressen: oysteinbr (at) yahoo.no så skal jeg forsøke å svare på den.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Aas

Enig med innlegg 3, at filene bør sendes til Digitalarkivet (Kyrreformat kreves?).Men Vestoppland Slektshistorielag skulle vel være interessert i å ha ei lenke til excelfilene, slik at filene da kunne legges rått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Kristin Sandholt

Hei Øystein,Så fint at du vil dele ditt matriale med oss andre. Vi ville bli takknemlige hvis du ville sende begge filene til denne adressen: egil.sandholt@hebb.noPå forhånd tusen takkhilsen Ann Kristin og Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Henriksen

Hei ØysteinJeg har tidligere mottatt Excel-filen over døde, og tar gjerne imot denne også. Det var litt prakk med e-postadressen min forrige gang, håper det går bra denne gangen! Takk igjen :-)Mvh Anitaanitakristin_@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Øystein,nå har du skaffet deg arbeid! Flott! Da takker også jeg ja til tilbudet (begge filene).Med hilsen fra en totning med slekt på Hadeland,Tore-post: to-ru@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aud kristiansen

Ja takk, jeg vil gjerne ha begge to det kunne være en hjelp for meg og komme vidre. Hilsen Aud audhauk@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Jan Winjor

Hei, jeg har fått konfirmerte tidligre av deg,men har klart å 'miste' den.Kan du være brydd med å sende den en gang til? På forhånd takk. Mvh.Jan Erik ;jawin@live.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.