Gå til innhold
Arkivverket

[#58314] Hvor legger jeg spørsmål om skifter?


Gjest Eva Thorkildsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Thorkildsen

Skal spørsmål om skifter legges til gruppe Digitalarkivet eller Statsarkivet Bergen??Hvorfor får noen svar før andre i køen (gjelder ikke meg)? Er de på feil plass (i feil gruppe)?Mvh Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Spørsmålene bør legges slik at de er synlige!Svarene gis i den rekkefølge som faller svareren naturlig. Noen spørsmål kan svares uten at man flytter seg fra PC eller skrivebord, og noen må man forflytte seg til helt andre steder for å finne svarene på. Da svarer jeg de som jeg raskest finner svar på først.Det å gi svar her er en svært liten del av min virksomhet, og noen ganger må korrekturlesing, undervisning, reiser eller andre gjøremål gis forrang.Jeg er likevel overbevist om at gjennomsnittlig tid fra spørsmål stilles, og til de besvares i dette forumet er langt under 24 timer. Jeg vet ikke om tilsvarende tilbud med lavere responstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Thorkildsen

Beklager om jeg virket masete, men ble litt overivrig da jeg oppdaget denne muligheten, og usikker på om jeg gjorde det rett. Jeg har funnet mye hjelp i tildligere besvarte spørsmål, og set jo at det går radig unna!Tusen takk for hjelpen hittil og beklager igjen.Hvordan blir innleggene mest mulig synlige?mvh Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.