Gå til innhold
Arkivverket

[#58384] USA-Stangeland-Førland, Tysvær, Rogaland


Gjest kirsten olaug mølstre
 Del

Recommended Posts

Gjest kirsten olaug mølstre

hvordan kom du inn.Jeg kom ikke lenger enn til 1900 da var det tull med sidene og blanke ark i kirkeboka. jeg hadde årstall men ikke dato.Ja Ole Ingvald ser du er rettet opp på innlegg nr 13. DEn andre Ole Ingvald 1895,( reiste til USA, du så er også slekt,) men han er nevø av den første. mor hans heter Inger Laurentse Stangelsnd gift med John Olsen Kanskje etternavn Førland.Siver Emil Stangeland er den jeg ikke fant i kirkebøkene(han er bror til den første ole Ingvald 12.09-1889), men ser nå at han er født02.07-1897. Hørtes litt vankelig ut, men jeg håper du skjønner det. takk Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

Hanne Line med hjelp fra Gunn Huglen har jeg fødseldt. til Ole Ingvald Olsen (Førland)30.01-1895 kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Har sjekke WWI Registration Cards (1917-1918) for Ole født 30. jan 1895. Ingen passende. Vi vet jo heller ikke om han var kommet i USA på denne tiden.Fant heller ingen passende Ole født 30. jan 1895 ved søk i US SSDDI (death index). Det meste av registreringen er fra etter 1960, så han kan jo ha dødd før det.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

Jeg vet lite om den siden av slekten til Ole ingvald ( det kan være at han kaller seg Jonsen eller Førland), siden det ikke er rett linje til den Andre Ole Ingvald Stangeland. Jeg må gjerne prøve å finne den siden av slekta først. Takk for hjelpen. Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.