Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Frøydis Beate Neprud

[#58400] Noen som kan hjelpe meg noe info om Odny In(d)set

Recommended Posts

Som ialle fall i 1943 bodde i Rognan, Saltdalen prestegjeld. Sist kjente adresse på den tid var en kaserne på Hernes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J. Engmo

Har du litt mere info,f.eks. når dama ble født ? Greit å vite om hun var barn eller voksen i 1843.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fødselsdato, men regner med hun var en ung kvinne. Barn var hun iallefall ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjentar spørsmålet jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J. Engmo

Hei. Skal prøve å få lånt Saltdalsbøkene neste uke,og kan sjekke litt der da. Men du sier siste kjente adresse 'ei kaserne på Hernes',og da må hun jo ha bodd i Bodø ei stund. Hernes er i Bodø,har aldri hørt om en plass i Saltdal som heter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J. Engmo

Det ble feil lenke til konfirmasjon, men hun ble konfirmert i 1933 hvis jeg husker rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar ! Noen som kan tipse meg om hvordan jeg kan finne ut om denne damen flyttet nordover etterhvert ? Mine besteforeldere var i kontakt med henne da de bodde i Bodø og bestefaren min var med på byggingen av Norlandsbanen. Jeg er ganske 'grønn' på dette, men fikk tips ang forumet av en bekjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjentar det på nytt jeg ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.