Gå til innhold
Arkivverket

[#58400] Noen som kan hjelpe meg noe info om Odny In(d)set


Gjest Frøydis Beate Neprud
 Del

Recommended Posts

Gjest Frøydis Beate Neprud

Som ialle fall i 1943 bodde i Rognan, Saltdalen prestegjeld. Sist kjente adresse på den tid var en kaserne på Hernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøydis Beate Neprud

Jeg har ikke fødselsdato, men regner med hun var en ung kvinne. Barn var hun iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anne J. Engmo

Hei. Skal prøve å få lånt Saltdalsbøkene neste uke,og kan sjekke litt der da. Men du sier siste kjente adresse 'ei kaserne på Hernes',og da må hun jo ha bodd i Bodø ei stund. Hernes er i Bodø,har aldri hørt om en plass i Saltdal som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hei igjen. Sjekket med folketellinga 1900,og fant da ut at det var en gård i Elverum med det navnet. Tok et tilfeldig søk på konfirmerte rundt 1930,og fant ei Odny Indset: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5001&idx_id=5001&uid=ny&idx_side=-80>Lenke Og her er dåpen,hvis du finner ut at det kan være rett dame:(nr.63)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøydis Beate Neprud

Takker for svar ! Noen som kan tipse meg om hvordan jeg kan finne ut om denne damen flyttet nordover etterhvert ? Mine besteforeldere var i kontakt med henne da de bodde i Bodø og bestefaren min var med på byggingen av Norlandsbanen. Jeg er ganske 'grønn' på dette, men fikk tips ang forumet av en bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.