Gå til innhold
Arkivverket

[#58447] Opplysninger om Arne Seter/Sæther. Født på Ingøy i Finnmark.


Gjest Vigdis Varhaugvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Vigdis Varhaugvik

Har inne et tema der jeg søker etter Andor / Arne Olufsen, men nå vet jeg at det ikke er riktig. Mannen bytter navn og skrev seg for Arne Seter eller Sæter.Denne debatten er der jeg startet. 57479: Opplysninger ang Andor / Arne Olufsen, Han har bodd i Hammerfest.Det jeg nå vet er at Arne er født ca 1925. F Ingøy. Vet ikke om Arne ble døpt Andor eller Arne Olufsen, men i voksen alder ble han kalt for Arne.Det er mange som husker han, men inge som lever idag vet hvor det ble av han. Har fått vite at han ble gift og fikk fam. Han har bodd i Hammerfest og 'sørpå' som de sier i Finnmark og det betyr ofte sør for Nordland. ;-)Flere mener at han jobbet i posten, kan det være mulig å finne noe om de som har vært ansatt der?Arnes far var Ole Olufsen f Ingøy i Måsøy kommune. Finnmark. Mor: Teodora Julia Mosesen f 24.06.1904. Hun fikk 3 barn, men ble ikke gift.Prøver en gang til og er stadig optimist!Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.