Gå til innhold
Arkivverket

[#58448] Tyding Hitra kirkebok fra 1736-1775


Gjest Oddmund Rekstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddmund Rekstad

I Hitra kirkebok 1736-1775, side 73, ca. midt på venstre side står det: 'Bapt Søren Joensen ........ barn, N. .......'. Kan noen tyde 'prikkene' i teksten for meg? lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Legger inn lenken da din var ute av drift. Kan det stå Søren Joensen Udtian? Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Hitra, Ministerialbok nr. 634A01 (1736-1775), Fødte og døpte 1750, side 73. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16150&idx_id=16150&uid=ny&idx_side=-75>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Var ikke oppmerksom på de andre lenkene som kom litt før meg da jeg brukte litt tid på å finne ut hva det sto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddmund Rekstad

Takk begge to. Er som dere skjønner ingen racer på PC.....Er egentlig på jakt etter dåpen til en Ane Sørensdatter som ble gift i Fillan med Johan Jonsen Rexen 14.juli 1782. Vet ingenting om henne og vet ikke om hun er fra Hitra engang. Hun er i FT 1801 for 'Tronhjem, 2den Rode i Forstaden Baklandet, Hus/78' under navnet Ane Sornsdtr.Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.