Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Solveig Moen

[#58451] Når døde John Nilsen, født ca1862 i Norge. Utvandret 1888. Bodde i San Francisko

Recommended Posts

Gjest Solveig Moen

Er det mulig å finne ut når John Nilsen, født ca 1862, bodde i 1910 Census i San Francisko Assenbly Distrikt 34, San Francisko, Calefornia. Emigrerte fra Norge i 1888. Har funnet han i 1920 og 1930 Census i San Francisko. Jeg lurer på om det er mulig å finne ut når han døde? Det er jo som regel en av de få gangene det står dato og årstall for fødsel. Jeg lurer på om det kan være min oldefar Johan Nilsen . Han var født på Modum i Buskerud, 9 august i 1863. Jeg tror det var han som reiste med SS Furnessia fra Glasgow via Irland og ankomNew York 21 mai 1888. Viser til tidligere inlegg i 52599. Jeg har prøvd selv de få gangene jeg har hatt mulighet på arbeidsmøtene i foreningen, men fant ikke ut når han døde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.