Gå til innhold
Arkivverket

[#58481] Sveio, Hordaland,søker etterkommere etter Anne Marthe Jonsdt.(Førland?)fra Tysvæ


Gjest kirsten olaug mølstre
 Del

Recommended Posts

Gjest kirsten olaug mølstre

jeg søker etter etterslekt etter Inger Laurentse Stangeland f.1870 på Førland i Tysvær - gift 1894 med John Olsen (Førland?). f.1860 i Vikør, men familien hans flyttet til Førland i Tysvær . Dei fikk barna: a: ole Ingvald Jonsen f.1895? reiste til USA gift der. hva tid reiste han, hva kalla han seg? b.Sivert Martinius Jonsen f.1897 d. 1904 c.Anne Marthe f.1899 d.Olga Emilie f.1901-d.1904 Jeg tror at Anne Marthe Jonsdt. kanskje flyttet til Sveio, for jeg har hørt at noen av barna hennes skulle bo der. Kirsten Mølstre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

ja Anne Marthe Larsdt f.1835 g. m.Sivert Stangelandf.1839 De fikk barnet, Inger Laurentse f.1870. Den eneste som vokste opp og ble værende i Norge utenom broren Ole som reiste til USA, ser det ut for. kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

Ops! Her gikk det litt fort i svingene, Det var Inger Laurentses barn jeg snakket om hvor datteren var den eneste som vokste opp i Norge. Sivert far til Inger Laurentse var gift en gang til og fikk da de andre 2 barna som jeg søkte i USA. kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kirsten olaug mølstre

Jeg har leita i Tysværboka Etter Anne Marte Jonsdt.f.1889 på Førland i Tysvær. Jeg finner henne som født i Kirkeboka for Tysvær , men ingenting mer i gards-og ættesoga nr.1 for Tysvær, derfor tror jeg at jeg har rett i at hun ble gift i Sveio, men jeg har Leita i Gard og ættesoga nr.II til Sveio og finner henne ikke der. Er det noen som har Sveiobøkene og kan hjelpe meg med det. Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.