Gå til innhold
Arkivverket

[#58511] Jørgen Helmersen og Signe Jørgensdatter, giftemål ca. 1900 i Flatanger


Gjest Turid Didriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Didriksen

Hei.Jeg leter etter giftemål mellom Jørgen Helmersen, Fæøen og Signe Jørgensdatter. Jørgen Olaus er født 20 jan. 1869. Foreldre Helmer Monsen og Ane Bergitta Enoksdatter i Flatanger. Signe er født i 1881, jeg kan heller ikke finne henne under fødte. Kirkebøkene for Flatanger dekker Sør- Flatanger fra 1840 til 1910, men virker noe mangelfulle, særlig på slutten. Kan jeg lete under noe annet? Flt. 1865 finner jeg Fæøen under Fosnæs. Kan det ligge kirkebøker også her?Jeg er taknemlig for alle slags opplysninger og hjelp.Mvh Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Signe ble kanskje født i 1881,men døpt i 1882? Her er en mulig kandidat,nr 4,venstre side:Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Flatanger (Sør-Flatanger), Ministerialbok nr. 771A03 (1870-1884), Fødte og døpte 1882, side 65. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2516&idx_id=2516&uid=ny&idx_side=-69>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Didriksen

Hei.Tusen takk for all hjelp. Jeg har gått gjennom de samme sidene uten å finne noe. Onore forvirret nok noe, men jeg burde ha sett det.Nye øyne hjalp. Takk igjen.mvh Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.