Gå til innhold
Arkivverket

[#58521] Olaus Johansen Houmstuen, Oppland


Gjest Else Lillefuhr
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Lillefuhr

Han gifter seg med Ingeborg Torsdatter 10.06.1878 i Follebu. Se kirkebok, Østre Gausdal.1874-1886 Fikk ikke lagt inn linken til siden.Har funnet dåp og konfirmasjonen til Ingeborg, men ikke til Olaus. Har funnet noen med samme navn, Olaus, men ikke med riktig far, Johan Halvorsen. Kan noen hjelpe meg?Takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else-A. J. Lillefuhr

Det har jeg også funnet, men ikke DÅPEN OG KONFIRMASJOJEN til Olaus. Det er det jeg trenger hjelp til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Skal du ha hjelp er det en stor fordel med lenker, slik at alle som vil prøve å hjelpe slipper å lete fram all informasjon selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Det var bra du kom med ditt innlegg Bjørg, for jeg ser at det ble noe krøll med lenken til dåpen i mitt innlegg. Men nå slipper jeg å rette på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else-A. J. Lillefuhr

Tusen tusen TAKK..... Jeg har lett etter konfirmasjonen, men fant den ikke... Kanskje nye briller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.