Gå til innhold
Arkivverket

[#58531] M&R: Nogved, Haram: Knut Pedersen sine 3 koner og forfedre


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Er det nokon som kjenner denne familien: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f11534&gardpostnr=23&personpostnr=907&merk=907#ovre>Lenke, bst. Nogved i Haram ved FT1801.Dottera Anne K. gifte seg i 1828 i Askvoll (sjå lenke under).*****************Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Askvoll, Ministerialbok nr. A 10 (1821-1844), Ekteviede 1828, side 350-351.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Peter er døpt i juli 1791, og mor hans er Synnøve OlsdatterKildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram, Ministerialbok nr. 536A02 (1739-1802), Fødte og døpte 1791, side 302-303. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16019&idx_id=16019&uid=ny&idx_side=-136>LenkeKnut og Synnøve trolovet i feb 1784Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram, Ministerialbok nr. 536A02 (1739-1802), Trolovede 1783-1784, side 38-39. Permanent sidelenke: LenkeKnut sin 1 trolovelse i april 1766Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram, Ministerialbok nr. 536A02 (1739-1802), Trolovede 1766-1769, side 22-23. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Det dør en Knut Pedersen Nogved i mai 1803, men alderen stemmer ikke heltKildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram, Ministerialbok nr. 536A03 (1803-1836), Døde og begravede 1803, side 130-131.Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Otterlei

Det er skifte etter Knut Pedersen Nogva 10/7 1803. Der er det opplyst at han kom frå Liagjærdet i Liabygda. Konene var:1. Kari Olsdatter Nogva 1733-1783 2. Synnøve Olsdatter Alvestad 1748-1793 3. Sofie Andersdatter Sjong 1784-1834Arvingene var:Kristen Knudsen Sørenvik 1791-1816 Peter Knudsen 1791-1816 Sivert Martinus Knudsen 1801-1878 Guri Knudsdatter 1775- Anne Knudsdatter 1799-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Otterlei

Veit ikkje meir om det, anna enn eit skifte i 1817 etter Peder Knudsen Nogva som kom bort på sjøen. Der er nemnt arvinganeHalvbror Kristen Knudsen OtterleiHalvbror Sivert M Knudsen RogneHalvsyster Guro Knudsdatter, legdslæmHalvsyster Anne Knudsdatter, gift til Sogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Håkon,Det er iallefall bekrefta at Anne var gift til Sogn, så då er det vel Askvoll det er tenkt på.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Synnøve Olsdtr. Alvestad f 1748 er vel dotter til Ole Aagesen Ertesvåg(?)- Alvestad og Gjertrud Strangesdtr. Rakvåg, som har vore diskutert før, her eller på Slektsforum. Ho var først gift med Jon Audunson Gjerset, 1748-1789. Eg finn imidlertid ikkje vielsen til Knut og Synnøve i Haram kbok 1789-92 (avskrift). Heller ikkje i Borgund.Sophie Andersdtr. Skjong er døypt 10.10.1751, foreldre Anders Hansen og Mali Nilsdtr. Skjong, Borgund. Ho vart gift med Knut Pedersen 1795i BorgundKnut Pedersen Nogva er kanskje son til Peder Pedersen f Espehjelle og Synnøve Knutsdtr. Lied. I så fall er han fødd 1745 på Lied gnr 8 b nr 4 Ystegjerde, Stranda Bygdebok III Bind A s 56. Der står ingenting om kvar det vart av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Eg blingsa litt på årstal. Det var i 1783 Knut vart enkemann første gong. 1784 Misericordia vart han gift med pige Syneve Olsdtr. Haram, spons Gunder Olsen Haram og Lars Pedersen Nogva. Det kan ikkje vere same dama som Synnøve Olsdtr. Alvestad. Men det er smått med alternativ. Kan ho ha vore innflyttar? Eller er det noko anna som ikkje stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Synnøvi Olsdtr. Gjerset (f Alvestad), døydde på Gjerset i Borgund, gravlagd 13.11.1794 (48 år). Synnøve Olsdtr. Nogva (f Haram ?) vart gravlagd sept 1793 i Haram, (43 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for innspel Ivar.I innlegg (4) skriv Håkon:'Det er skifte etter Knut Pedersen Nogva 10/7 1803. Der er det opplyst at han kom frå Liagjærdet i Liabygda.'- korleis passer det med det du skriv i (8) ?I tillegg står det nemnd Alvestad etter Synnøve Olsdtr., men det er kanskje ikkje direkte avskrift frå skiftet?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Eg er ikkje lokalkjend i Liabygda, men det er vel rimeleg å anta at bruk 4 Ystegjerdet og bruk 5 Instegjerdet utgjorde 'Liagjerdet', det var derfor eg sjekka Stranda Bygdebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Terje Hagen

HeiTil innlegg 8.Då Mali 'Nilsdatter' er min 4-tipp, men eg greier ikkje å tolke hennar etternavn i kyrkjeboki under gifte?Anders og Mali vart gift den 29/12 1749.Kan nokon tyde dette for meg?På forhand takk.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Terje!Eg synes det står Nilsdatter, men første delen er noko vanskeleg å tyde.Kanskje nokon andre kan ta ein titt?*******************Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Borgund i Borgund, Ministerialbok nr. 528A02 (1739-1761), Ekteviede 1748-1750, uten sidenr.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15996&idx_id=15996&uid=ny&idx_side=-52>LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

HeiDet er nok sikkert rett at det skal vere Nilsdatter, blei lite usikker på fyste delen av navnet:)Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei igjen!Eg har eit sørsmål om Anne Knutsdatter sine barn?I fyrste ekteskap med Mathias så fekk ho to barn, kanskje tre: Ole fødd 1828 og Mathea fødd 1830, den tredje kan vere Johanne som døydde 1829, 2 1/2 år gamal, fødd omkring 1827 finne ho ikkje som fødde i KB.I andre ekteskap med Knut fekk ho fire barn: Mathias 1834, Johan 1836, Jonas 1839 og Peder Karl 1842.Då du fokuserar litt på Anne som kom til Askvoll så har du kanskje kunskaper om barn etter Anne?Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei igjen Terje!Eg har dei same namna som du, men spørsmålet er jo denne Johanne som dø i maris 1929, 2 1/2 år gamal. Ho skulle vel då vere f. ultimo 1826, men eg finn ingen gode kandidatar...og det er vel ikkje andre Mathias'er som kan knytast til Gillesøy/Gjelda på den tida.Ole (døde i Flakstad, Nordland) og Mathea (til N-Folkestad) vart gifte.I andre giftet vart Mathias og Peder gifte (men eg har ikkje meir info om dei i min database).Det er Ole som eg først og fremst er interessert i p.g.a. hans opphald i Krakken (i dagens Solund).Var det noko spesielt du var på jakt etter?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Til 15 Gotisk skrift er gresk for meg. Men dersom første bokstaven i siste ordet er E, kan det bety at ho er enke (på Skjong). At Mali er Nilsdatter ser vel rimeleg klart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

HeiOle, det er min tippoldefar.Når han kom til Flakstadøya veit eg ikkje men han vart gifte der i 1859 og fekk 6 barn. Ole døydde i 1902.Du seier at han var innom Krakken i Solund, det må ha vore før han reiste til Flakstad.Det har vore mykje arbeid for meg å få kobla min oldefar Henrik opp mot Ole Mathiasson. noko av det kan du sjå på innlegg #9302.Har Ole nokon etterkomerar i Solund?Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Ole gifta seg 28.11.1851 i Gulen:Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 21 (1848-1858), Ekteviede 1851, side 210.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8391&idx_id=8391&uid=ny&idx_side=-207>LenkePermanent bildelenke: LenkeNr. 47Eg har notert kun to born for dei:1) Anne Karine, f. 1.11.1852, d. 25.1.18532) Mathias, f. 6.1.1854, d. 26.12.1888 og g. 1.11.1883 m. Trone Marie Karlsdtr. Heggøy f. 1.1.1848, d. 16.11.1938. Har notert kun to born for dei:2i) Konrad Olai, f. 3.1.1884 - til USA i 1903 (sjå debatt: Lenke usa&nr=28&antinnlegg=22&startnr=&antall=&spraak=n#anker)2ii) Magnus Kristoffer, f. 26.6.1886, d. 7.8.1969 (Bergen). Han vart g. 2.11.1909 NK, Bergen m. Alis Marie Andersdtr. Hatletvedt, f. 18.12.1884 (Fusa), d. 25.10.1958. Har funne tre born for dei, sjå også: Lenke 1958&nr=1&antinnlegg=4&startnr=&antall=&spraak=#anker.- Så det finnes truleg ikkje nokon etterkommere i Solund, snarare i Bergen m/omegn uten at eg har oversikt over dette. Eg veit ikkje meir enn det som er nemn i siste lenka over.- Takk for info om debatten i #9302 (Lenke Matiass. f.1828&nr=1&antinnlegg=14&startnr=&antall=&spraak=#anker). Her var det mykje interessant lesing, eg trur eg må studere denne debatten seinare.- Men som om det ikkje er nok, så ser du av FT1865 på garden Alden at første kona til Ole Mathiasson og sonen Mathias bur der:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei:)No vart eg mållaus, det har vore komplisert med Oles sitt andre giftemål, men det vart no ikkje noko lettare no då?Tusen takk skal du ha!NB. Det må ha vore ei skilsmisse her så lenge fyrste kona er i livet, elles so er denne askevollingen ein bigamist, eg berre tenker høgt.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei igjen!Anne Korneliusdatter, kan vere den Anne som døydde 26/2 1895. Då ho døydde er ho skreven fødd 1825.Bopel Alden.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.