Gå til innhold
Arkivverket

[#58556] Ole Olson Vangsnes og Christi Eriksdotter Ølnes - 1865 på Vangsnes - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Vangsnes i Vangsnes sokn i Balestrand (no Vik) syner m.a. denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Ols. Husmand uden Jord, Jægteseiler g 32 m BalestrandKristi Eriksd. hans Kone g 46 k SogndalHelga Olsd. deres Datter ug 7 k Balestrand~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ifølgje vigsli til Ole og Christi frå 1857 var Ole Olson fødd på Vangsnes, og faren er oppgjeven til Ole Gauteson. Eg finn ikkje nokon slik person i databasen til Fylkesarkivet for Sogn og Fjordane! Derimot ser det ut til at Ole Olson døydde som husmann på Vangsnes 12.11.1883, og me veit at Christi døydde som legdelem i Baleviki i Balestrand 15.1.1906.Er det nokon med lokal kunnskap på Vangsnes, eller med tilgong til ei bygdebok, som kan fortelja meg:* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Ole Olson Vangsnes?* Eventuelle andre/seinare yrkestitlar for Ole Olson Vangsnes?* Eventuelle andre/seinare bustader for Ole Olson og Christi Eriksdotter?* Stadfesting av dødsfallet til Ole Olson Vangsnes 12.11.1883?* Og endeleg; fylkesarkivet syner at Ole og Christi fekk to døtrer, Eli (1858) og Helga (1860). Kjenner nokon til fleire born i denne huslyden? Kanskje Christi hadde born før ho gifte seg med Ole?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden.Med venleg helsing,Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

HeiSitter her med Gudmund Balvolls Gards- og ættesoge for Vik i Sogn, hefte 5 som omfatter Vangsnes sokn. Utgitt av Vik Lokalhistoriske Arkiv i 2006. Her finner jeg dette om Ola Olson Vangsnes: ”Plass 57. Strandplass under lnr 186 i 1865, utan jord og husdyr i 1865, men hadde 1 ku, 1 sau og 1 gris i 1875. Jekteførar Ola Olson Vangsnes (1835-1883) frå lnr 186 & 1857 Kristi Eiriksdtr Ølnes (1821-1906) frå Sogndal fekk: Eli 1858-62, Helga 1860 (Balevik i Balestrand). Kristi var i året 1900 hjå dotter si i Balestrand. Ho vart kalla fattiglem då ho døyde. To av borna til Helga kom til Hallsete i Arnafjord sokn: Harald 1895 til bnr 61/3 og Helga 1898 til bnr 61/4”.mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars Ove og Arnulf for nyttige og spennande opplysningar. Alle spørsmåli mine er svart på, men eg mistenker Christi Eriksdotter for kanskje å ha hatt eitt eller fleire born ''på laust'' før ho vart gift med Ole Vangsnes...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.