Gå til innhold
Arkivverket

[#58572] Julianne Alette Knudsen (f. Henriksdtr.)


Gjest Rune Frydenlund Rostad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Er det noen som vet noe om Julianna Alette Knudsen? Hun er født i Teisdalshalsen, Sømna i Nordland i 1848. Jeg vet hun fikk to barn utenfor ekteskapet i nærheten av hjemstedet, men flyttet senere til Bodø, hvor hun ble gift med fiskehandleren Iver Knudsen. De fikk to barn sammen, før de senere flyttet til Bergen. Og i 1900 var de bosatt på adressen Haukelandssmuget. Hva som skjedde med hun og familien vet jeg ingenting om. Og jeg lurer nå på om det er noen som vet noe mere om hva som skjedde med dem videre?Mvh. Rune F. Rostad, Mo i Rana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristinn Hegna

Ser av FT 1900 at en av barna til Julianne heter Signe Kaspara og at hun er født i 1886.Kan dette være hennes gravstein? Lenke I så fall har hun giftet seg med en Inge F. Nygaard som hun ligger sammen med her... Noe å undersøke videre?Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.