Gå til innhold
Arkivverket

Når kommer manglene i 1910-tellingen?


Dag T. Hoelseth
 Del

Recommended Posts

Vet ikke om jeg er i rett forum nå, men tar sjansen på å ta opp mitt spørsmål her. På siden Mangler i 1910-tellingen, jf. gammelt forum tema 82834 og tema 82797 (spesielt innlegg 4), får man vite at en del mangler vil bli ordnet opp i rundt 1. februar 2011. Jeg vet at dere har masse å gjøre, så jeg har full forståelse hvis noe er forsinket, men vet dere omtrent når de hjemmehørende i Drammensveien 1 i Kristiania vil dukke opp? :)

 

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er i rett forum nå, men tar sjansen på å ta opp mitt spørsmål her. På siden Mangler i 1910-tellingen, jf. gammelt forum tema 82834 og tema 82797 (spesielt innlegg 4), får man vite at en del mangler vil bli ordnet opp i rundt 1. februar 2011. Jeg vet at dere har masse å gjøre, så jeg har full forståelse hvis noe er forsinket, men vet dere omtrent når de hjemmehørende i Drammensveien 1 i Kristiania vil dukke opp? :)

 

Det som er sagt, er at en full oversikt over kjente mangler skulle komme ca. 1. februar. Dette er noe forsinket, men oppdatert datasett for Kristiania skal legges ut i neste uke, etter hva jeg har fått med meg.

 

Det er på det rene at listen med kongefamilien er en permanent mangel, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.