Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Reidun Larsen

[#58610] Aslak Larsen f. 1863 i Etne og hans etterkommere

Recommended Posts

Gjest Reidun Larsen

Aslak Larsen er oldefar til min mann. I 1900-tellingen bor han i Haugesund sammen med hustru Gurine Larsen og deres 5 barn. Min manns farfar er barn nr 2, Gunvald Aslaksen, født 1886 i Stavanger. Mitt problem er å finne Gunvald Aslaksens hustru, Berta Knutsdatter, f. 1879. Min svigerfar, Konrad Bernhard, er født i Ølen/Bjoa 17.12.07, klokkerbok B 1 1895-1930. Her står Haugesund på faren Gunvald, men ikke fødested eller oppholdssted for Berta Knutsdatter. Senere skifter Gunvald Aslaksen navn til Gunvald Larsen. Han bodde i Stavanger da min mann var barn.hilsen Reidun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Lenke til dåpen, han er nr 5 Lenke mvh Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Her er en person som heter Berta Karine Knutsdatter,født 18 des 1879,Hordaland.Hun døde 6 jan 1948.Kan det være henne? LenkeMvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Larsen

Det kan godt være rett person. Jeg undersøker videre. Tusen takk for hjelpen.mvh Reidun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.