Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lill Juelsen

[#58628] Veen i Løten 1903

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Johannes ble født 1881 på V. Hårstad, var brukere på Myrvold i Løten.1903 flyttet han til Veen. Jeg er ikke sikker på etternavnet idet han har vokst opp hos besteforeldrene. Han giftet seg med Pauline Kolberg. Foreldre var Mina Olsdtr og Martinus Kristoffersen, besteforeldre Ole Hansen og Barbra Olsdtr.Håper å finne etterslekt! Lill Juelsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sverre Søgaard

Johannes hette Marthinussen da han kom til Løten, men tok Myrvold til etternavn. Han ble etter mine opplysninger gift med Inger Kolberg, ikke Pauline Kolberg. De fikk barna Kristine f 21/9 1906, Johan f 2/12 1912 og Kåre f 3/3 1916. Johan og Kåre tok over Myrvold og hadde den til de døde ugifte i 1993. Kristines sjebne kjenner jeg noe til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lill Juelsen

Hei, Sverre! Tusen hjertelig takk. Kan vi ta kontakt privat? Kontakt meg gjerne på lillinju@broadpark.noLill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.