Gå til innhold
Arkivverket

[#58647] 'Maridalsregisteret': et utdrag for Maridalen fra Aker kirkebok 1735 - 1903


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

Forfatter: Jon Are Vøien, Oslo.Registeret skal omfatte all barnedåp, konfirmasjoner, vielser og begravelser i tiden 1735 - 1903. Opplysningene er tatt fra Akers kirkebøker.Dette store 'Maridalsregisteret' ble maskinskrevet av Jon Are Vøien for endel år siden, som en privat studie, og jeg kan bare beklage at det ikke har vært kapasitet til å få det omsatt på 'søkbar' måte. Forfatteren har vennligst gitt meg tillatelse til å legge det ut på digitalpensjonatet. Jeg har derfor gjennomgått og redigert hans arbeide ut fra mine mangeårige studier på dette spesialområde. Men arbeidet er i sin helhet vesentlig Vøiens eget arbeide. Det kan fritt brukes til private forskningsformål.Det er utlagt hos digitalpensjonatet i form av 4 stk. dpf-filer som kan leses av et Adobe Reader program. Dette kan nedlastes gratis fra:LenkeGOD JAKT !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.