Gå til innhold
Arkivverket

[#58673] USA - Alfred Gerhard Schrøder og hans etterkommere


Gjest Bjørg Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Aasen

Kan noen hjelpe med med søk i USA etter Alfred Gerhard Schrøder f.08.05.1881 i Botne. Han reiste fra Oslo til New York 19.04.1907. Jeg har også funnet at han reiste tilbake til USA, fra Oslo, 15.11.1916.Da var hans bosted USA. Under folketellinga 1920 for San Fransisco har en annen hjelpsom person funnet han for meg. Da var han gift med Marie, som var norsk og født ca 1893. De hadde en sønn som var 1 år. Navnet hans er vanskelig å tyde,men det er muligens Gerald C. Jeg etterlyste de samme personene under tema 58330, men var 'for sent ute', og ble oppfordra til å legge inn et nytt tema. Vennlig hilsen Bjørg Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Aasen

Hei igjen. Det er så stor 'trafikk' her i forumet (og godt er det), at jeg velger å løfte fram innlegget mitt igjen. Er denne familien å finne i folketellingene i 1930? Mvh Bjørg Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.