Gå til innhold
Arkivverket

[#58716] Johan Gotfried Steenbach / Stenbuk Gundersen - Hans opphav?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Han vart truleg gift omkring 1809. Ved hjelp frå FS IGI fann eg 3 born fødde på Buene i Os, Hordaland i hhv. 1813, 1818 og 1821, men vil også tru at dei første på lista mi er fødde der. Dei to siste er fødde i Bergen (NK og DK).- Kvar kom Johan frå? Hans foreldre?- Når vart Johan og Else gifte?- Eg har ikkje klart å finne Abraham og Caren sin dåpsdatoar i KB for Os.- Eg har ikkje funne lagnaden til dei to yngste døtrene.- Fekk dei fleire born enn dei eg har funne fram til?Håper nokon kan hjelpe meg vidare.MVH Gisle

bilete4613.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Osboken b. 2 s. 252 omtaler denne familen. Om Johan selv sies det bare at han trolig var fra Bergen. Om ektefellen finnes det ikke en antagelse en gang, og ingen opplysning om vielse. Men han bygslet på Buene under Søvik i 1810 og var da skreddermester på Lysekloster. Han sa fra seg gardsbruket i 1817 og flyttet - trolig til Bergen - i 1825.De skal ha fått fem barn mens de bodde på Buene: Moritz, Albert, Peder, Anna og Johanna. En eldre datter - Olina Bolette f. 1793 - var den eneste i familien som ble boende på Os, og hun ble gift med Nils Halset og de bosatt seg på Lunden i Os.Det var alt som stod om denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her er Johan sin dåp i Bergen Kildeinformasjon: Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. A 4 (1763-1820), Fødte og døpte 1791, side 28-29.Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk for info frå Osboka Terje.Det virker litt rart det du skriv. Dei 5 første på lista mi i innlegg (1) er alle truleg fødde under Buene, iallefall nr. 3, 4 og 5 (har ikkje funne nr. 1 og 2 i KB for Os enno).Dersom dei namna du nemner høyrer til så hadde dei truleg 8 born fødde i Os? (Nr. 1-5 + Albert, Peder og Johanna).Får ta det med ei klype salt :-)*********Og takk til Kirsti for oppdaginga av JG sin dåp i DK, Bergen. Men kva står det eigentlig før og etter namnet til faren?

bilete4614.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Datteren Johanne Marie i 1823 (nederst) Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 12 (1816-1825), Fødte og døpte 1823, side 82Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Terje,Du nemner Olina Bolette f. 1793 som ei eldre dotter av JG, men ho er vel heller ei yngre søster f. 17.6.1796, dp. 26.6.1796. Eg har iallefall ikkje funne ho blant døde og gifte i Bergen.Kan ein bror av desse, nemleg Gunder Nicolai, f. 31.3.1794, dp. 7.4.1794 også ha havna i Os ein eller anna stad?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Du har nok rett i at det er en yngre søster - se lenken din til 1801 - tellingen. Det sier vel også litt om etterretteligheten til Osboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Jeg tolker dåpsdatoen til Johanne som 20 september, men jeg kan ta feil der.Har lett etter Abraham sin dåp/konfirmasjon for å se om det gir opplysninger om hvor foreldrene giftet seg, men har ikke funnet noe.Men fant Abraham sitt giftermål, og der står det at han er født i Bergen (nr 12)Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Askøy, Ministerialbok nr. A 4 (1825-1845), Ekteviede 1838, side 212.Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her fant jeg Abraham sin konfirmasjon Kildeinformasjon: Bergen fylke, Nykirken, Klokkerbok nr. A 5II (1821-1843), Konfirmerte 1827, side 355.Permanent sidelenke: LenkeNr 13.Mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Kirsti!Det begynner å falle på plass.Det hadde vel vore naturlig at dei gifta seg i Os eller Bergen.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.