Gå til innhold
Arkivverket

[#58732] ASKØY: Skifte etter Poul Johan Paulsen f. ca 1820- d. 24.9.1903 , finnes det?


Gjest Eva Wathne
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Wathne

Dødsfallet er ført i krk.bok for Strusshavn, bosted var muligens Follesø. Han var gift med Martha Maria Michelsdtr. f. 1821 d. 23.3.1911. Dersom det finnes et skifte trenger jeg navn på barna til Paul Paulsen og Martha Michelsdtr. 'Problembarnet' mitt heter Thor Martin Paulsen f. 1852 på Askøy. Jeg klarer ikke å finne ut om han virkelig var sønn av dette ekteparet. På forhånd takk for hjelpen. Hilsen Eva Wathne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsfallet ble anmeldt av sønnen Michael Paulsen. Det er opplyst at det var 6 myndige barn, men 'Intet mer end til jordefærd'. De andre barna er ikke omtalt med navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Wathne

Mange takk! Jeg som trodde jeg måtte begynne helt forfra igjen for å se hvor jeg hadde dummet meg ut. Nå har jeg 'Askøys historie' på hjemlån og finner en god del info der om personene du nevner. Takk for hjelpen nok en gang.Eva Wathne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.