Gå til innhold
Arkivverket

[#58754] Søker skifte/dødsmelding etter Ivar Knudsen, Bergen


Gjest Rune Frydenlund Rostad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Jeg søker noen som kan gjøre oppslag ved skifte/dødsmelding etter Ivar Knudsen som døde i Bergen 16. april 1923 (funnet under 'Døde i Bergen 1912-1972' i Digitalarkivet). Dette er viktig for å kunne avklare om dette virkelig er den personen jeg søker etter. (Må sammenligne med fødselsdato, sted...osv). Håper noen kan hjelpe meg!Mvh. Rune F. Rostad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var bakermester, 73 år, bodde i Rosenberggate 7, etterlot seg enken Octavia Lalm Knudsen og barna Mira, Ida og Knut.Ved folketellingen 1912 hadde de slike navn og datoer:Iver Knudsen, født 1849 0412 i Vikebygd Sveens prestegj, Bagermester, gift, innflyttet 1874, bosatt Skottegate 24, 1 etage, Ochtavia Knudsen 1861 1607 Bergen Hustru, Mira Lovise Marie Knudsen 1881 0910 Haugesund Modedame ugift, Georg Reinhart Knudsen 1883 1309 Bergen Glasmager, Ida Ochtavia Knudsen 1889 0705 Fane til hjælp i hjemmet ugift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Takk for svaret ditt! Nå fikk jeg bekreftet at dette ikke var den personen jeg søkte, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.