Gå til innhold
Arkivverket

[#58787] Trenger sårt til hjelp med tydning!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg trenger sårt til hjelp å tyde alt som er skrevet på nr. 70: LenkeJeg takker hjertelig for all mulig hjelp her!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Et forsøk på en del av teksten:70) f. 26/6 dpt 5/8 Olaf Ingvald ( Ingvard) Anker søn av gardbruker Pedr Johan Olsen .... Kristine Olsen fisker Peder Johan Kristiansen .... Anne Birthe Johansdaterfar f. 1876, mor 1881?Vel teksten var svært utydelig-Håper eksperter kan hjelpe bedre.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ser nå at fisker Peder Johan vel hører til ved neste dåp?Navnet til mor tror jeg skal være hustru Marlene Kristine ?Alder mor f. 1878?Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Hvilken kirkebok er dette? Er det mini, finnes det klok?Legg forresten merke til 'x', der er merknad ute¨på høyre side.Mvh Gro Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Løvstrand

Hei Birger! Dersom du går inn i Klokkerboka fra Mo 1899-1912 finner du samme person som nr.72 under døpte 1906. Mvh Gunhild Løvstrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal dere ha for det!!Med mine øyne er det helt umulig å se noe av det. Men jeg kjenner til Peder Johan Olsen, f. 1876. Merknaden gjelder antagelig Alterås-navnet.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk til deg også, Gunhild Løvstrand! Beklager at jeg i farten ikke oppdaget ditt innlegg!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.