Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Per J. Nestås

[#58795] Randi Sina i Horten

Recommended Posts

Gjest Per J. Nestås

Jeg søker etter anene til Randi Sina Olsen Skilnand født i Horten 25. februar 1907. Kanskje var hennes far Thor Otto Olsen F. 1858 i Horten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Er det denne familien du lurer på om er Randi Sinas ? LenkeSkal se om jeg finner noe i digitale kirkebøker.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Ja, det ser ut til å være rett familie. Her er dåpen til Randi Stina i kirkeboka for Horten .Dåp nr 37 1907: LenkeFødt samme år og sted som min mor faktisk:Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Per! Dette er IKKE min familie, men send meg en e-postadresse, så skal du få en del om disse folka fra meg.jonebh krøllalfa online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Flott at du får hjelp av Jon Erik her, da lurer jeg på om dette er dåpen til Thor Otto i Borre her , dåp nr 123: LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Putter inn familien til Thor Otto her 1865: LenkeLykke til med søking og hjelpen.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.