Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rune Frydenlund Rostad

[#58807] Ønsker kontakt med digitalarkivet.no

Recommended Posts

Jeg oppdaget i går et gammelt bilde av en gård og folkene som bodde der (tatt ca. 1904), som var lagt ut på digitalarkivet.no. Gården og folkene er en del av min slekt, og jeg hadde veldig lyst til å ta kontakt med personen som hadde sendt inn bildet, som mest sannsynlig er i slekt med meg.Under bildet sto det at det var lagt inn av 'J. F. Rollin, Minneapolis (i Minnesota), USA', så jeg tok kontakt med digitalarkivet for å spørre om de kunne hjelpe meg med fullt navn og eventuelt adresse/e-postadresse til personen/innsenderen. Men jeg fikk ikke noe svar fra dem. (Jeg sendte mail til adressen 'digitalarkivet@arkivverket.no') Er det en annen e-postadresse jeg kan prøve å ta kontakt med dem på? Håper noen kan hjelpe meg!Mvh. Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Det kan vera du får meir respons ved å leggja dette innlegget inn i arkivforum, dette er brukarforum.Då kan du jo be dei fjerna dette innlegget med det same, visst du ikkje vil ha det her...Lukke til :-)Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Søren Storaker

Eg søkte på People search WhitePages.com http://www.whitepages.com/person Eg søkte etter J Rollin i Mn (Minnesota) og fant ei dame som kunne passe. Du kan jo kontakte henne. Dersom det ikkje er henne så kjenner ho kanskje andre med same etternavn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mariann Stokken! Jeg skulle ikke legge innlegget mitt inn her, men gjorde feil. Jeg skulle jo legge det på Arkivforumet;-)Jeg har prøvd flere ganger å slette dette innlegget fra brukerforumet, men får det ikke til. Kan du fortelle meg hva jeg skal gjøre?Mvh. Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Harald! Takk for svar! Det var en bra side du viste meg, men jeg tror jeg nå har greid å få kontakt med digitalarkivet, så de kan gi meg den informasjonen jeg trenger.Mvh. Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Du kan ikkje fjerna innlegget dit sjølv, det må dei på Dig.ark. gjera. Difor skreiv eg at du kunne be dei fjerne dette med det same du la ut ditt spørsmål på Arkivforum.Venleg helsing MariannLukke til med det som var ditt eigentlege spørsmål forresten :-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.